tiistai 28. toukokuuta 2013

Ihanat enkelit

Enkelit ovat ihania, auttavaisia valo-olentoja. He rakastavat meitä virheistämme huolimatta, jaksavat aina olla tukenamme. Enkelit voivat auttaa sinua löytämään sopivan lahjan ystävälle, saamaan parkkipaikan, suojelevat vaaroilta, mitä tahansa melkein. Oman enkelin äänen voi "kuulla", no tavallaan mitään ei kuulu, mutta voit kuulla hänen puheensa omissa ajatuksissasi. Itse olen ihan varma, että enkeli puhuu minulle, varmasti puhuu aina, mutta yleensä en malta keskittyä kuuntelemaan, joten kuulen vain satunnaisesti. Hän lohduttelee minua kun olen allapäin, rauhoittelee kun meinaan hermostua, kyllä se siitä järjestyy. Joskus olen pyytänyt enkeliä koskettamaan minua käteen, ja tunnen kosketuksen pienenä energia nipistelynä kädessäni. :)


Enkeleihin voi oppia saamaan yhteyden erilaisilla enkelikorteilla, korttien nostelua ei kannata tehdä tuosta noin vain, vaan se vaatii hiljentymistä ja keskittymistä. Muuten tulee vääriä tuloksia.

Enkeleitä en ole koskaan nähnyt, mutta ei tarvitse nähdäkään, että voi uskoa. Sen sijaan olen nähnyt kuolleen läheiseni henkioppaan hänen hautajaistensa jälkeen. Se oli muuten todella ihmeellinen kokemus. En unohda koskaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti